Project

Ondersteunen van Ondernemers

Als ondernemer ga je dagelijks kleine en grote uitdagingen aan. Het einde van de ene crisis lijkt in zicht en de volgende staat al weer klaar. Een ondernemersklimaat dat boeiend maar tegelijkertijd niet vanzelfsprekend is. Ook het mentaal welzijn van onze ondernemers komt hierbij vaak onder druk te staan.

Dankzij de steun van Stad Antwerpen konden we een gratis aanbod ontwikkelen om onze ondernemers te wapenen. Onmisbare skills om als ondernemer mee uit te dragen in je bedrijf.

Om zoveel mogelijk ondernemers te bereiken zetten we in op verschillende vormen van ondersteuning:

  • Individuele begeleidingssessies en een e-learning rond stress en recuperatie op maat van ondernemers.

  • Event 'Hoe welzijn winst wordt' op 31 mei. Drie gepassioneerde ondernemers (Herman Van de Velde (voormalig hoofd Van de Velde Lingerie en voormalig voorzitter van Etion), Yara Al-Adib (oprichtster en manager cateringbedrijf 'From Syria with love') en Eline De Munck (oprichtster Odette Lunettes)) gaven een boeiende getuigenis over hoe zij inzetten op persoonlijk welzijn en dat van hun onderneming.

  • Lezing Axxon voor 200 kinesisten: 'Laat stress je niet ontwrichten' 

In het (voorlopig) laatste luik van ons project mochten we begin juni de nieuwe educatieve reeks van 50 Koffies openen.

In 4 afleveringen van 20 minuten bespreken we kort en krachtig de volgende thema’s:

  • Welzijn in je organisatie.

  • Het water staat mij aan de lippen als zaakvoerder.

  • Mijn medewerker is weer weken afwezig. Wat nu?

  • Omgaan met acute stress op het werk.

Ontdek de volledige afleveringen op Spotify en Apple Podcasts of op het platform van 50 Koffies. (Het bekijken van de video’s is gratis na registratie op het platform.)

Klik op onderstaande foto en bekijk alvast een voorproefje van onze podcast:

Heb je vragen of blijf je graag op de hoogte van onze toekomstige projecten? Stuur gerust een bericht naar rosien@thehumanlink.be (projectverantwoordelijke) of an@thehumanlink.be (administratieve opvolging).